Porodična trgovina Viva osnovana je 1992.god, sa dva zaposlena radnika, jedno putničko vozilo i montažni maloprodajni objekat na 11 m2.
Vremenom, upornim zalaganjem čitave porodice Anđelković mala trgovina prerasta u srednje preduzeće VIVA 92 DOO, koje u svom sastavu ima veleprodaju i maloprodaju robe široke potrošnje sa 200 stalno zaposlenih radnika.
Od samog početka poslovanja porodična trgovina Viva beleži konstantan trend rasta i razvoja.
Povećani obim posla pratio je i porast broja zaposlenih. Novi poslovni poduhvati uslovljavaju potrebu za većim prostornim kapacitetima i modernizacioju svih poslovnih segmenata.
Savremeni poslovni objekat koji zadovoljava svetske standarde sagradjen je 2009.godine na površini od preko jednog hektara stalno se nadogradjujići, reprezentuje renome preduzeća na najbolji mogući način. Na ovom prostoru se nalazi moderna upravna zgrada na 700 m2 sa prodajno – izložbenim prostorom, administrativnim prostorom, cafeom; pomoćnim prostorijama na 200 m2 i magacinskim prostorom. Savremeni magacinski prostor zauzima oko 6000 m2 , tj. oko 7200 paletnih mesta, 3000 m2 novog magacinskog prostora sa hladnjačama za skladištenje i čuvanje robe pod posebnim režimom, čime se veleprodaja Vele Viva stavlja u red vodećih u regionu, jer snabdeva tržište kompletnim asortimanom (sveže voće i povrće, meso, mleko i mlečni proizvodi, suvomesnato, riba, smrznuti program) i sa dodatno angažovanih 1500 m2 gde je roba uskladištena po principu srodnosti asortimana. Magacinski prostor zadovoljava sve evropske zahteve skladištenja: posebna pažnja se poklanja prehrambenoj robi i robi pod posebnim režimom, a termo i hidro izolacija, ventilacioni sistemi, skladišni i visokoregalni rafovi i fert-epoksidni podovi sa slivničkim sistemom uradjeni su po svetskim standardima.
Maloprodajni lanac VIVA 92 Superstore DISKONATA je jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u gradu i okolini. Maloprodajni lanac obuhvata 7 objekata, savremeno opremljenih i izuzetno dobro snabdevenih, površine 150-400 m2 površine na najboljim lokacijama u Kruševcu i okolini i super market SUPER VIVA (lokacije kod gradske crkve, centar grada, dve pijace, važne raskrsnice, autobuska stanica, kod otvorenih bazena). Strukturom svoje ponude zadovoljava potrebe svakog domaćinstva. Pored prehrambenih proizvoda i svih vrsta pića i voda, prodaje se kozmetički i higijenski program, proizvodi papirne galanterije, sezonski program a asortiman se konstantno proširuje u svim pravcima. Tokom godine skoro svakog vikenda organizuju se promocije raznih proizvoda praćene poklonima za kupce, akcijskim cenama proizvoda i degustacijama prehrambenih proizvoda.U planu je otvaranje novih VIVA SUPERMARKETA KAO ŠTO JE SUPER VIVA kao sinonima trgovine koja brine o svojim potrošačima,prati svetske trendove i uvodi novine u sve segmente poslovanja.
Veleprodaja pokriva teren Rasinskog, Pomoravskog, Nišavskog, topličkog, Borsko,. Zaječarskog, Raškog i Pčinjskog okruga sa tendencijom širenja, preko 1000 kupaca, preko 5000 artikala. Tim komercijalista kojim rukovodi direktor veleprodaje, svakodnevno obilazi ovaj teren, kojima se roba dostavlja u najkraćem mogućem roku zahvaljujući velikom voznom parku i savremenoj i dobro organizovanoj logistici. Showroom je mesto održavanja stalnih promocija tokom kojih se kupcima pružaju dodatne pogodnosti u vidu uslova kupovine, sniženja, poklona, degustacija. U prodajno izložbenom prostoru je izloženo preko 3 000 artikala najpoznatijih svetskih i domaćih brendova.
Vozni park se povećavao vremenom usled potreba poslovanja tako da se danas sastoji od više desetina vozila: putničkih, dostavnih, solo kamiona, šlepera, hladnjača za čije održavanje u okviru preduzeća posluje profesionalna auto radionica. Kapacitet transportnog sistema je 400 tona dnevno. Pored novih i funkcionalnih vozila, kvalitet transportnog sistema čini i profesionalan i odgovoran kadar zapošljenih u ovom sektoru.
Marketing sektor VIVA 92 brine o plasmanu vizuelnog identiteta preduzeća. Marketing sektor kojim rukovodi marketing menadžer ima na raspolaganju dizajnera, web dizajnera i administratora, tri radio - televizijske kuće od toga dve lokalnog karaktera i jednu od regionalnog značaja. Izrada tv spotova, reportaža, priloga, flajera, lifleta, bilborda, organizacija prezentacija, promocija i nagradnih igri kao i ažuriranje sajta i fb profila su aktivnosti na kojima se neprekidno radi. Glavni zadatak je očuvanje brenda VIVA 92 kao sinonima za kupovinu pri kojoj se najviše uštedi.
"Informacioni sistem kompanije baziran je na najmodernijoj Oracle 10 klijent - server platformi, pri čemu su svi maloprodajni objekti programski direktno povezani na centralni kompanijski server. Sistem ima pouzdane mehanizme sinhronizacije, centralizovanog upravljanja zalihama i cenama, kao i nezavisan, fizički potpuno dislociran sistem za izradu rezervnih kopija. Kompanija ima i jedan o najsavremenijih sistema tehničke zaštite u vidu sistema za video i alarmni nadzor, koji su takođe integrisani u jedan jedinstven sistem tehničke zaštite, dostupan unutar kompanijske VPN mreže, kao i preko interneta . "
"U narednom periodu planirano je komlpetno zaokruživanje elektronskog poslovanja u B2B segmentu (business to business - segment polosvanja izmedu pravnih lica) od naručivanja do isporuke robe, putem specijalizovanog softverskog modula ili preko Interneta, kao i u B2C segmentu (business to customer - saradnja sa krajnjim kupcem, izdavanjem Customer pay kartica, HUMANITARNI rad sa starim licima - isporuka od vrata do vrata sa stara lica), kojima klijenti mogu da plaćaju robu pod povoljnijim uslovima i vrše rezervaciju i kupovine robe od kuće i preko Interneta . "
VIVA 92 je društveno odgovorno preduzeće koje već 33. godinu posluje na način koji čini boljim životni standard ljudi u preduzeću i van njega. Komponente na koje je Viva 92 usmerena i koje je svrstavaju u visoko društveno odgovorna preduzeća su:
Briga o Potrošačima – U asortimanu prodaje Viva 92 ima kvalitetan asortiman proizvoda koji se prodaje po najpovoljnijim uslovima na tržištu.
Briga o Zajednici u kojoj posluje štiteći životnu sredinu, vodeći računa o održivom razvoju i odgovornom korišćenju prirodnih resursa.
Briga o Zaposlenima – vodeći računa o zdravstvenom i penzijskom osiguranju, kvalitetnim uslovima za rad, sprečavanju uznemiravanja i diskriminaciji.
Briga o Društvu – društvena odgovornost preduzeća je etičko ponašanje i doprinos poboljšanju kvaliteta života lokalne zajednice i društva uopšte. U skladu sa svojom strategijom razvoja kao društveno odgovorno preduzeće VIVA 92 je godinama izuzetno aktivan na području sponzorstva i humanitarnih projekta.
VIVA 92 danas ima tim od 200 zaposlenih radnika, i neprekidno investira u nova radna mesta i ljudske resurse kao najbitniji deo kapitala današnjice.